reklama

Riskovať? Čo ak je riskovanie vaša nová istota?

Včera večer som pochopil prečo len 3 percentá populácie sa radia medzi skutočne úspešných ľudí. Pochopil som aj to, prečo nie všetci môžu byť úspešný a aký je medzi úspešnými a priemernými zásadný rozdiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

RISKOVANIE je až veľmi mocné slovo pre 97% populácie.

Včera večer som mal konzultáciu s jedným manažérom. Opisoval mi svoju situáciu kde sa momentálne nachádza vo svojom živote, bol rozladený, nie pokojný. Ja som ho pozorne počúval a pri tom ako mi hovoril čo všetko vo svojom živote prežíva – mi povedal, že jeho momentálnou výzvou je to, že STAGNUJE. Na konci konzultácie som bol vďačný za to, že som ho koučoval, pretože som sa nielen priučil, ale aj uistil v tom, že som na správnej ceste. Pri otázke ako sa u neho prejavuje STAGNÁCIA? Odpovedal:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Som nespokojný v práci, v minulosti mi ponúkali zvýšenie platu a povýšenie, ale keďže som bol v tej dobe ešte v skúšobnej lehote – odmietol som. Nevedel som si dosť dobre predstaviť v praxi tú vyššiu pozíciu a nepoznal som kolegov, takže som nevedel čo od nich môžem čakať. A teraz keď už máme nové vedenie by som tú pozíciu chcel, ale už ju nedostanem.“

Ja som sa ho spýtal, či počul niekedy v živote slová SILA PRÍTOMNÉHO OKAMIHU? A hneď som mu aj odporučil túto knihu. Tí, čo ste čítali túto knihu mi určite dáte za pravdu, že v jeho situácii bola asi to najlepšie čo som mu mohol odporučiť, pretože ŽIŤ V MINULOSTI nás nikam neposunie a minulosť už nevieme zmeniť, môžeme sa z nej maximálne poučiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom sme sa rozprávali o živote a opýtal som sa aké konkrétne kroky urobí pre to, aby získal novú prácu?Jeho odpoveď: „Neviem, potrebujem nakopnúť Peter, pretože keď čítam na portáloch inzeráty na ponuky práce – už pri kolónke požiadavky ma zamrazí a jednoducho sa zaseknem a poviem si – na to nemám a stále ide všetko dookola, a nikam sa neposúvam. Žijem stále v prenajatom byte, a aj keď mám vysokú školu v mojom okolí sú ľudia, ktorí nemajú také vzdelanie ako ja a sú úspešnejší“.

Pokračoval – Ja mám rád istoty! A to je len zlomok z našej konzultácie.

Pomocou techník NLP sme sa dostali na inú úroveň jeho vnímania celej tejto situácie, pretože som chcel vedieť ako sa môžu mať radi istoty. Ale mám však otázku na Vás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak ste sa náhodou našli v tomto pravdivom príbehu a niečo podobné sa deje aj Vám, čo sú pre Vás tie istoty? Chodiť do práce, ktorú nemáte radi? Tráviť v nej 8,5 hodiny denne a nemať z toho pasiu, radosť? Nie je to náhodou tak, že to kde sa momentálne nachádzate je len súčtom Vašich rozhodnutí, ktoré ste v živote urobili či už teraz, alebo v minulosti?

Prečo máme stále potrebu obviňovať iných z toho, kam sa uberá náš život?

Prevziať 100 percentnú zodpovednosť za svoj život je niekedy odvážne, ale NEZABUDAJTE, ZE POTREBNÉ!!! JE TO PRVÝ NEVYHNUTNÝ KROK NA CESTE ZA PROSPERITOU!

Tiež som 15 rokov chodil do klasického zamestnania a viem veľmi dobre o čom je klasické zamestnanie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Máte skutočne istotu v zamestnaní? Ste si istý, že zajtra keď prídete do práce, že vám sa nemôže stať, že vám oznámia, že znižujú stavy a po 10 rokoch práce ste zrazu –prebytočný? Ja viem, váš šéf je váš super známy a on by vám to nikdy neurobil, ale v dôsledku krízy a rýchlo sa meniacej ekonomiky byť Vami by som na to čo platilo pred 10 rokmi už dnes neveril.

Vyhrávajú tí, čo riskujú! Dokonca som aj čítal úžasnú knihu od Randyho Gagea – Riziko nová istota kde mi Randy Gage, multimilionár len potvrdil to, čo som si myslel. A jeho rady som si vzal k srdcu.

Podľa Randyho Gagea žijeme v skvelej dobe. Každá ťažká doba totiž paradoxne prináša zaujímavé možnosti. To, že naša doba je taká problematická, znamená, že skrýva aj veľa príležitostí. Každý problém predsa potrebuje riešenie a po riešení problému je dopy.

Finančný systém je v troskách, nové technológie eliminujú milióny pracovných miest a celá ekonomika padá. Veci sa zmenili a nikdy nebudú rovnaké ako predtým. Táto katastrofálna zmena vytvára nové a neobmedzené výzvy a skvelé príležitosti.

Kniha Riziko je nová istota ukazuje odvážnu víziu Randyho Gagea o tom, ako v novej ekonomike prosperovať. Odhaľuje, ako dochádza k búrlivým zmenám v obchode, technológii a v ekonomike a ako sa tým vytvárajú neobyčajné výzvy. Ešte dôležitejšie je to, že ukazuje, ako tieto výzvy premeniť na niečo, čo prináša zisk. Naučíte sa, ktoré pracovné miesta a obchodné modely navždy zmiznú a čo naopak bude fungovať.

Zistíte, ako myslieť inak a ako si vypestovať taký stav mysle, aký majú tí najúspešnejší ľudia po celom svete.

Randy Gage ponúka fascinujúci pohľad na to, čo prinesie budúcnosť a ako sa na to ľudia i spoločnosť môžu najlepšie pripraviť. Od nahrádzania ľudskej pracovnej sily opicami, klonovaním, vývoja realitných kancelárií, ktoré ponúkajú na predaj časti oceánskeho dna, ťažby na asteroidoch a reality virtuálneho sexu až po vznik miest, kde sú počítače schopné simulovať akýkoľvek druh reality.

Objavíte, prečo bude súčasné myslenie viesť k neúspechu a ako sa stať úspešným, teda kriticky (nie cynicky) zmýšľajúcim človekom.

Takže ak náhodou aj Vy stagnujete, alebo sa radi hrabete v minulosti – mám pre Vás dva tipy na knihu.

Sila Prítomného Okamihu od Eckharta Tolleho a knihu od Randyho Gagea, Riziko nová istota.

Pokiaľ sa Vám tento článok páči, kliknite na “Páči sa mi”, alebo ho zdieľajte so svojimi priateľmi. Ďakujem

Alebo navštívte moju stránku www.peterbetyar.com

Peter Betyár

Peter Betyár

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Inšpirujem ľudí, aby využívali ich jedinečný potenciál a dosahovali v živote úspech a prosperitu vo všetkých oblastiach. Som certifikovaný kouč osobného rozvoja a NLP practitioner. Finančné vzdelávanie a osobný rozvoj je mojim životným poslaním a preto budem rád, ak vás moje články v živote posunú alebo inšpirujú. Zoznam autorových rubrík:  Osobný rozvoj a finančné IQSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu