reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Betyár

Peter Betyár

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Inšpirujem ľudí, aby využívali ich jedinečný potenciál a dosahovali v živote úspech a prosperitu vo všetkých oblastiach. Som certifikovaný kouč osobného rozvoja a NLP practitioner. Finančné vzdelávanie a osobný rozvoj je mojim životným poslaním a preto budem rád, ak vás moje články v živote posunú alebo inšpirujú. Zoznam autorových rubrík:  Osobný rozvoj a finančné IQSúkromnéNezaradené

reklama

Osobný rozvoj a finančné IQ

5 tipov ako premeniť predvianočný stres

Peter Betyár

5 tipov ako premeniť predvianočný stres

Hoci ešte vonku prevládalo takmer jarné počasie – je tu advent. Čas pokoja, radosti, príprav na Vianoce. Pre mnohých a aj pre mň predovšetkým obdobie, kedy sa vnútorne pripravujeme na príchod Spasiteľa a zamýšľame sa, aký bol celý tento rok, či sme splnili a dosiahli všetko to, čo sme si predsavzali. Zároveň si píšeme nové ciele na rok 2014.

  • 8. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 552x
  • 6
Prokrastinácia a 5 tipov ako ju zastaviť

Peter Betyár

Prokrastinácia a 5 tipov ako ju zastaviť

Vedeli ste, že každý z nás má sklon k prokrastinácii? Prokrastinácia (z latinského pro crastinus – na zajtrajšok) je chorobné odkladanie dôležitých povinností na neskôr.

  • 6. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 014x
  • 3
Vytvor si svoju ekonomiku!

Peter Betyár

Vytvor si svoju ekonomiku!

Minulý týždeň sme sa zúčastnili seminára vo Varšave, kde prednášal jeden z najväčších rečníkov a motivačných spíkrov vôbec – pán Bob Proctor. Priznám sa, bol som plný očakávania, pred seminárom som si ho predstavoval ako vyzerá, pretože dovtedy som ho poznal len z jeho kníh a z filmu Tajomstvo.

  • 30. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 646x
  • 15
Najväčšie Tajomstvo

Peter Betyár

Najväčšie Tajomstvo

Vedeli ste, že najväčším Tajomstvom toho, akým smerom sa vyvíja náš život- je sila rozhodnutia? To ako vyzeráme, to ako sa cítime, koľko zarábame, akú máme partnerku, partnera, či bývame vo vile, alebo v prenajatom byte? Za všetkým je naše rozhodnutie.

  • 30. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 629x
  • 1
Riskovať? Čo ak je riskovanie vaša nová istota?

Peter Betyár

Riskovať? Čo ak je riskovanie vaša nová istota?

Včera večer som pochopil prečo len 3 percentá populácie sa radia medzi skutočne úspešných ľudí. Pochopil som aj to, prečo nie všetci môžu byť úspešný a aký je medzi úspešnými a priemernými zásadný rozdiel.

  • 27. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 537x
  • 5
reklama
3 zásadné rozdiely v myslení bohatých a priemerných

Peter Betyár

3 zásadné rozdiely v myslení bohatých a priemerných

„Vždy som veril, že budem bohatý. Nepochyboval som ani minútu. Pochybnosťami môžete zbytočne stratiť celý život. A na smrteľnej posteli zistíte, že vlastne nie ste o nič múdrejší.“ Warren Buffett

  • 26. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 639x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu